header

Hujan itu satu rahmat...

Salam n selamat tengahari semua blogger...

Ari ni aq nak cter pasal hujan yang tak benti2 dari subuh pagi tadi,,al maklom r dah penghujung tahun mesti lah hujan,,tadi aq tengok berita TV3 Pahang dah di naiki air kesian kan die orang semua..al-hamdulilah kawasan aku tak naik air..cuma risau di kawasan sentosa barat/timur/damai.,,pasti kawasan die orang akan di naiki air kalau hujan tak berhenti sampy ke petang..uhhh kesian ngan die orang,,

pasal banjir 1 hal...pas2 pada sesape yang melangsungkan majlis perkahwinan hari ini lagi kesian yelah dah berhabis berpuluh2 ribu target jemputan 2,3 ribu ttbe yang datang tak seperti yang ditargetkan,,yelah kalau dah hujan sapelah yang nak kuo n nak mengharungi lecak,,kalau yang ade kete 2 mungkin g jemputan gak r,,bis kalau yang menaiki motosikal nak ke die orang g,,silap2 die orang sambong tidur balik..biase lah dah sejuk2 gni ap lagi yang boleh buat melainkan tidur sajerkkk,,

Kalau dah hujan gni nak kuo beli lauk pon dah malas,,,tak tau nak masak apa ary ni..pagi tadi dah sarapan roti cecah kuah kari semalam,,semalam aq masak ikan kaci masak kari 2 yang panaskan lauknye makan ngan roti pagi nieee sedap  taw!!!

& tak tahu ap nak buat lagi sebentar lagi aku akan menyambungkan tidur aku seperti anak2 aku...hihihih

1 comment:

eita said...

kat tempat saya panas....lepas berhari2 hujan....