header

CiriT biRiT n MUntaH2 YAng MeLamPaU :"(

SelamaT maLam sEmUa...

Ari ni aku baby n manda terkene ceret beret n muntah yang mat dasyat,,
tak tertahan rasenye badan..
tak tahu lah eks kite orang tersalah makan apa sampy terkena 
cirit birit n muntah yang melampau..
kalau jamban aku cantik cam gni kan best hahaha

seingat akulah kan semalam aku masak sambal udang,
i2 hari goreng ikan bakar n air asam,,
aku rase aku makan ikan bkar 2 kot,,
samapy terkene cirit birit yang melampau2..
ke kuah air asam yang aku buat 2..
ntah lah aku pon tak pasti ap yang aku salah makan ngna baby,,

korang tahu tak aku buang air besar bukan kuo taik..
taik kuo air jerk..
pas2 non stop lak 2 airnye kuo,,
bweeeeekkkk..
geli seyh..tapi kejadian 2 lah yang berlaku kat aku ngan  baby..
kalau cantik cam gini jamban aku aku rase kene cirit birit ari2 pon aku sngop
kan kan kan

tension memang tension,,
makan apa semua tak boleh..
nak muntah balik,,
aku rase perot aku dah kosong dah xde pe2 makanan..
ni mase aku ngah taip blog ni pon ngah menahan sakit perot..
uhhhhh..tolong kengkawan cm ne nk benti kan cirit birit ni..

O____________o