header

Memang dasar (T__T)

salam n selamat malam..

Hari ni n semalam aty aku memang panas giler~~
ngan sorang pempuan ni..
aku ni punyelah percaye kat dia,
n die pon dah berjanji ngan aku takkan cter kat sesape
n aku ni pon pegang lah janji die..
tapi kalau dah dasar mulot tempayan mulot tempayan jerk r,,!!
harap muke jerk baik..
tapi jenis manusia yang tak boleh pegang pada janji..
sumpah beb aku bengang giler ngan ko..
ko tahu tak apa yang tengah ko buat 2..
tolong r beb pegang pada janji 
jgn jadik munafik sangat r ko..
aku percaya ko doh..
tapi kenapa ko buat aku gini..

bende tak kene lagi kat batang hidung ko memang mulot ko g2..
jangan nak bangga sangat r beb pasal ko..
background ko pon bukan sempurna sangat r..
plz r berubah jgn nk macam gni sgt

benci seyh aku ngan sikap ko!!
matang sikit r,,
baru hidup 2 baru orang boleh percaye~~
jangan pale otak cam budak kecik sangat lah woi..!!


No comments: