header

Ujung minggu yang menboringkan..

salam n selamat malam,,

Arini ari ahad ari esok ari isnin..
ari ni ddk umah jerk r bersame2 anak2 aku manda n wafi,
baby g jalan umah kawan die..

laki aq lak tdo x bangon2..uhh geram sesangt..
petang ngah lipat baju farin n zila dtg umah..
ad gak kawan tok berborak..
xlama die orang kat umah aq dalam sejam lebih jerk dah nk balik..
ni anak2 die orang


die orang datang time aku ngah lipat baju...
baju dh bp ari xlipat..
hnye die orang jerk yg rajin melawat abg die kat sini..
2 yg wat aku sayang sgt kat adik ipor aq n besan aq
merngkp bff aq (zila)..
die jerk memahami suka duka aku susah senang  aku..

zila n farin ni memang baik..
aku xpernah nk mek aty pon apa farin ckp aku..
die orang laki bini tak pernah berkire ngan aku,,
sebab pe tuhan bg rezeki yg melimpah2 kat kuage die orang..

macam zila aku dah anggap macam kkq aq dah
die lah tempat aku mengadu..
tempat aku meluahkan sakit aty aku..
aku memang percaya kan dia..

semoga kepercayaan aku ngan die akan kekal selamanye
amin

2 comments:

intanurulfateha said...

aminnn :')

merpatisejoli45 said...

hye, done folow u. need ur support folow me back eh. xmao combong2 taw..nice to met u. :)