header

segala nye dah berakhir....


salam...

Selamat tengahari kepada semua warga2 blogger
ary ni aq nk cter kan pasal diri aq..
alhamdulilah aq bersyukur pada ilahi sbb segale bende yang
aku pendamkan selama ini sudah aku luahkan..
aku rasa bagaikan mengeluarkan seketol ba2 yang besar
dalam aty aku bile aku dapat meluahkan semua..
semalam terjadi pertengkaran yg agk besar kat family suami aku
selami ni cukup lah aku memendam rasa dan dpt meluahkan
kepada orng yg terdekat sahaja ngan aku..
tapi malam tadi segale nye telah aku luahkan dapat aku rasakan
bagai memuntahkan isi2 perot yg sedang berkelodak..
skrng dah xde secalit benci pon kat aty aku,,
cme persengketaan aq ngan laki aq dengan perempuan giler 2
j belom berakhir..tp i2 biarkanlah urusan die ngan tuhan
sbb aq dah mohon maaf tp di e xnk..
aku berharap sangat takkan terjadi lagi peristiwa ni dalam 
hidop aku ngan family aku..
aku ingat aku nak pindah umah lepas ni..
nak ddk jauh2 dari kuage suami aku..

mudahan di perluaskan pin2 rezeki aku ngan family amin...

6 comments:

hira said...

bawa bersabar dan berdoalah banyak- banyak. tabahkan hati, kuatkan iman :)

easy and simple said...

tq hira...alhamdulilah semuanye dah berkhir dah xde secalit dendam pon kat dalm aty...

intanurulfateha said...

kemain lagik lebar senyum tuh :p

easy and simple said...

senyum keriangan dan tanda kesyukuran..bweckkkk

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Semoga tabah ye..mungkin ada hikmah disebaliknya..

easy and simple said...

insyallah lily..tqvm lily