header

Sekelip mata tuhan Balas

salam ukhuwah wat semua...

Ahhhh mesti korang ngah beronok2 pada yang tengah bercuti ni kan ,, sambil ddk bersama keluarga ,,cerite aku kali ni ialah jangan sesekali kite wat tak baik kat keluarga orang walhal ko tahu 2 semua adik beradik ko .. kan tuhan balas sekelip mate jerk kan ..

i2 hari aq ade cter ngan korang pasal TM aku telah ditermined oleh manusia durjana ,, kali ni aku nak cter ngan korang lak pasal tajuk diatas ,,tuhan balas sekelip mata jer kan ,, bukan aq yg buat tapi kkq kengkonon sayang ko yg buat .. boleh kire masok logik di akal tak kalau selama 10 tahun surat  2 kkq sayang die dapat ttbe tahun ni leh lak surat 2 kkq sayang dia x dapat ?? alasan yang xlogik ..mesti ade sebab kenape kakaq sayang ko wat g2 ..

i2 lah hidop jadi orang jangan nak perasan pandai sangat lah ,, ko xbela jangan wat cara ko bela budak2 lah ..orang len yg bela ko lak yg over2 nak pegang kad lah apalah ..kesian lah aku ngan ko ni ..patotlah orang 2 panas hati ..makan sesame ttbe wet bantuan ape semua ko serahkan pada yang xberkenaan ape ke bodoh nye ko ni ..knn ko dah pndy sangat lah uruskan ..hahahaha

sadis nye aku ngan ko dari satu bala datang lagi ke 1 bala ,,xhabis2 bala datang kat ko..
kesudahan hidop jangan suka buat keluarga orang n anak yatim kan orang yang ko xsangka2 akan buat ko dah kene kan ko balik dalam diam,,..hahahahaha nak gelak besar aku di buatnya ..

Thanks GOd sebab makbolkan doa2 hambamu yang dianiaye .. amin


No comments: