header

Siapa dia ngan ko??

salam n selamat malam ,,

Ari2 ade jerk citer sedih aq tak tahulah kenape??? cerite tetap cerita yang sama seperti cerite2 sebelom nya .
cerita yang tak ade kesudahan , makan aty sakit aty n pedih hati. sebenarnye ikotkan aty aku memnag aku dah xnak bg ko jumpa adik2 ko lagi aku dah benci ngan ko n meluat ngan ko . aku diam2 aku pendam semuanye aku tak beritahu sesape ap mulot ko cakap ni ko blas kat adik2 ko n abang ko yang bela adik2 ko selama ni.

Aku tak tahu r ko ni jenis manusia jenis ap??aku ade mintak duit ko ke bayar wet TM sampy ko nak terminated aku punye TM aku ade sussahkan idop ko ke?? alamak sory lah nk mintak tolong ko lagi aku rase boleh pikir 800 ribu kali r, sebab ko ni jenis kuat mengungkit ngan setiap apa yang ko tolong !!!

Aku sedih ngan sikap ko sekarang kenapelah ko jadi cam gini sekali, apa dah jadi ngan ko?? oiii plz  ea bukan aq sorang yg guna TM 2 tapi adik2 ko juga yang guna tapi kenape eks , kenape kalau pakai name ko xboleh r, susahkan idop ko ke?? memang bikin orang naik hangin jerk ko ni ,,

Pastu cakap lebih sikit ngadu ap jenislah ko ni hidup macam takleh settelkan masalah sendiri , tak malu ke muke ko semua orang tahu ko ni jenis suke bermuke2 .. ish sedihlah aku ngan ko ni.. bis laki ko 2 sebagai apa kalau tak leh nak settlekan masalah ko ?? kayu batu yang jenis pandy cakap jerk settlekan penakot .
uhhh naik muak aku ngan ko 2 ekor ni..

Tapi tak pe ko ingat jerk apa yang aku cakap ni . ADA UBI ADA BATAS ADA HARI AKU BALAS.

mase 2 ko tahulah langit 2 tinggi ke rendah..

sekurap2 hati anjing sebenarnye kurap lagi hati ko 2.. 

ngan adik beradik ko pon sanggop ko buat cam gi2 . macam xde akal fikiran len r aku jerk yg gune sorang ni semua adik beradik ko yang guna .

mood : emosi terganggu

No comments: