header

 salam semua

Ade sestengah individu ni macam tak sedo diri eks ,, korang dulu sek agama tak ?? apa hukom kalau makan harta anak yatim tak kire lah ko kakaq ke sape ?? tolong bagi aku jawapan ??
ANAK2 YATIM HANYA GANBARAN SAHAJA

 ade lah sekor betine ni kan die boleh cakap makan duit anak yatim duit adik2 die xpe sebab die orang adik2 dia ,. lah memang sah ko ni tak sekolah agama .. ni aku nak cerite ngan korang lah kan aku n husband aku ni ade membela anak yatim piatu .. aku tak kesah lah kan dari start aku kawen sampai sekarang ni aku bela ,, pas2 bantuan yang die orang dapat hanya lah 300 untuk 2 orang ..korang rassa cukup ke untuk perbelanjaan die orang ,, macam yang bongsu ni sek lagi duit sek lagi bus lagi pas2 peribadi die lagi pas2 wet makan lagi ,,yg lelaki ni dah abis sek tapi belom dapat kerja .. mana dengan wet belanja die lagi ,,cukop ke bg korang 300 ,, pas2 ade betine ni cakap wet makan umah aku pakai wet adik2 dia ,,lahhhhhhhhhh 300 wet lauk duit sek duit bus duit topup duit perbelanjaan diri seperti deodorant semua cukop ,, apa kebaral nye betine ni ,,macam gune bontot die yang leper 2 berfikir ,, 2 lah hidop xpernah membantu ,,bantu sikit mengungkit ni lah padah nye ,, lagi 1 aku tak kebulor wet bantuan adik2 ko 2,, ko jerk yang macam orang pelahap sangat tak membela perasan macam ko bela 
hahahahah anjing kalau dah kebulor apa pon sangop dia makan ,,tapi memang betol eks ko  ni ibarat anjing yang sedang lapar nak makanan ,, 
ish aku lupe lah laki ko kan pakai kete vios mane nk bayar vios mane nak lantak ko sebab ko sebok sangat pasal duit adik beradik ko sebab ko dah tak cukop makan lah
sebab pe terpakse jadi muka tembok untuk sesuap nasi ,, kalau aku kebulor macam mane pon xkan jatuhkan maruah aku lah betine ,, demi xcukop makan terpakse jatuhkan maruah sendiri ,, malu nye aku kalau jadik kau .. tak malu ke muke ko dah xsuke ngan orang 2 ko boleh lagi makan diatas kerja yang orang rekemenkan ,,aku rasa ko ni dah boleh buat group muka tembok a.k.a perempuan tak tahu malu

## : aku harap sesiape yang kurang bab agama 2 g lah belajo agama karang mati busong karang perot ko #


P/S : lantak ko lah BONTOT LEPER asalkan ko bahagia .. hahahahahahahahahaha
(copy paste dari ayat si muke tembok cuma di ubah  suai sedikit sahaja haahahahahha)

No comments: